Alla inlägg den 25 juli 2009

Av Walters Edénius - 25 juli 2009 19:31

Nu ska jag skvallra om en sak som ni inte visste. Husse har kört lastbil, När grävningen var klar i tisdags så körde maskinisten fast med sin lastbil när han skulle åka hem. Han fick putta på och dra loss bilen med grävmaskinen och då fick Husse lov att hjälpa till att köra. Jag såg att han körde men vi hann inte ta kort förrän han var på väg ut ur hytten. De fick i alla fall loss lastbilen och maskinisten kom hem och kunde åka på semester. Nu bara väntar vi att regnet ska sluta så det torkar upp så pass att det går att lägga ner dräneringsrör och singel och att vi kan lägga igen dräneringsdiket.

Idag tog Husse och Matte en lillsemester och åkte till Rättvik och kollade på bilar, Damrallyt under Classic Car Week gick av stapeln. Imorgon ska de se på lastbilar och traktorer, undrar om Husse ska köra !? Jag tycket det är bra att de tar semester när de kommer hem igen samma dag, jag vill inte att de ska vara borta längre än en dag i taget. Kan nån ordna med lite sol?  Tack!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards